zondag 8 augustus 2010

100 weblogs!

Dit is mijn 101ste weblog!
Daarom hier een overzicht van de beste weblogs.

De wedloop
"Zou het niet mooi zijn als wij zouden zeggen IK GELOOF DUS IK BEN?! We mogen wel rennen, maar dan om God te dienen!"

Bewonderen of volgen
"Van Jezus houden om wie Hij is en wat Hij heeft gedaan en Hem bewonderen, is eenvoudiger dan Jezus volgen."

Gods genade en vertrouwen
"Don't get disappointed when God doesn't give you what you want
for He knows the best time for you to have it..."

Houd je blik gericht op Jezus
"Laten we realistisch blijven en erkennen dat geestelijke groei op zich een erg mooi doel is, maar dat het nog niet zo makkelijk is en niet van de ene op de andere dag komt. "

Wat als ik wel alles had gegeven?
"Ik wil niet over 10 jaar mijzelf afvragen: 'Wat als ik wel alles had gegeven?'"

Mijn verlangen naar echtheid
"Mensen verlangen naar ECHTHEID. Ze hebben het onmiddellijk door als we ons beter voor doen dan we zijn."

Het doel van bidden
"Gebed is het geven van toestemming aan God om tussenbeide te komen om zijn wil uit te voeren. "

De eerste opdracht: God liefhebben
"God heeft alles, maar toch is er iets waar hij naar het meest naar zoekt, en dat is onze liefde. Hij wil ons hart."

Gevoel, prestatie en het bloed van Jezus
"Gelukkig is voor God ons gevoel of onze prestatie niet beslissend of we contact met Hem kunnen hebben. Hij kijkt naar het bloed van Jezus."

De waarheid maakt vrij
"Het is niƩt gewoon als je angstig en verdrukt voelt. Elke negatieve gedachte kan onderuitgehaald worden door de waarheid van de bijbel."

Geen opmerkingen: