vrijdag 4 april 2008

Opwekking 625 - Wat een liefde

Bij U ben ik thuis
bij U ben ik veilig
In U is mijn huis
in U ben ik heilig, in U
Bij U vind ik troost
bij U kan ik huilen
in U vind ik rust
in U kan ik schuilen, in U

U neemt mij in uw armen
en droogt mijn tranen af

Refrein:
Wat een liefde
Wat een liefde
Wat een liefde

Bij U is het goed
U geeft mij uw zegen
In U is mijn hoop
in U zijn mijn wegen, in U
U hebt Uzelf
voor mij gegeven
in U kan ik zijn
in U kan ik leven, in U

Ik hoef niets te verbergen
want U wijst mij niet af

(Refrein)

En dat ik steeds
terug mag komen,
ook als ik ver ben afgedwaald
En U mij altijd wilt vergeven
wanneer ik heb gefaald

Refrein:
Wat een liefde
Wat een liefde
Wat een liefde

U bent liefde
U bent liefde
U bent liefde

U bent liefde, U bent liefde

Geen opmerkingen: